Interiérové dveře
alfa.03
Vážení zákazníci, partneři a kolegové,
vzhledem k pozitivnímu vývoji a postupnému uvolňování preventivních opatření na území České republiky, Vás informujeme o změně organizace některých našich činností:
Obchodní činnost
- Provozovna v sídle společnosti CARMAN-DOORS, s.r.o., je otevřena do pondělí do pátku, od 6:00 do 14:30. Při vstupu jsou k dispozici zdarma ochranné prostředky. Dbejte prosím zvýšené ochrany a používejte tyto ochranné prostředky.
- Zaměstnanci CARMAN-DOORS, s.r.o., v divizích výroba, zásobování, expedice a vedení pracují bez zásadních omezení.
- Upravuje se pracovní doba v sídle společnosti CARMAN-DOORS, s.r.o., do pondělí do pátku, od 6:00 do 14:30.
- Montáže zakázek provádíme bez omezení.
Příjem a výdej zboží
- Termín vyzvednutí zboží u zakázek s osobním odběrem ve výrobním závodě CARMAN-DOORS, s.r.o., si domluvte elektronicky na e-mailu expedice@carman-doors.cz, nebo na telefonech expedice uvedených na našich stránkách https://www.carman-doors.cz/cz/kontakt/.
- Výdej a příjem zboží bude organizován takovým způsobem, při kterém se minimalizuje osobní kontakt. Z tohoto důvodu Vám bude zboží ve smluvený termín a v čase Vašeho příjezdu připraveno s dokumenty na přepravní paletě. Zaměstnanec expedice Vám zboží zaveze do předem určeného prostoru. Zboží si převezmete bez přítomnosti pracovníka expedice, naložíte a potvrzené dokumenty uložíte na stanovené místo.
- Zakázky přepravované společností CARMAN-DOORS, s.r.o., budou distribuovány v čase, který Vám bude předem písemně sdělen a Vámi odsouhlasen. Prosíme Vás, připravte si techniku k složení přepravovaného zboží. Naši zaměstnanci jsou proškoleni a vybaveni rouškami a rukavicemi.
- Pokud bude zboží distribuováno prostřednictvím spediční služby, platí výše uvedené.
- Dodavatele žádáme, aby se snažili akceptovat tato opatření a omezili fyzický kontakt na minimum. Příjem zboží bude realizován stejným způsobem jako výdej zákazníkům.
- Snažíme se minimalizovat dopady současné situace a maximalizujeme snahu o splnění našich závazků vůči zákazníkům, zaměstnancům, dodavatelům a všem zainteresovaným stranám. Za omezení a komplikace se omlouváme a věříme, že se situace brzy změní k lepšímu. Výše uvedená opatření platí do odvolání.
V Ostravě-Porubě dne 27.4.2020
CARMAN-DOORS, s.r.o., Ing. Radek Vondrouš